باغ تالار رضا - شهریار

تهران، شهریار،

جدول اطلاعات

مشخصات و اطلاعات باغ تالار رضا - شهریار :
  • آدرس : شهریار ، جاده ملارد ، 300 متر به سمت صفادشت، دوربرگردان اول - مجموعه تالار رضا - شهریار
  • نام مدیر : مشهدی علی
  • تلفن مدیر : 09121024594
  • تلفن تالار :65411948
  • ظرفیت : 500نفر
  • سطح قیمت : $$
  • منطقه : تهران ، شهریار ،
  • تعداد مشاهده امروز 300
  • تعداد مشاهده کل 2986
  • تماس با مدیریت
  • معرفی مجموعه تالار رضا - شهریار

    باغ تالار رضا - شهریار از مجموعه باغ های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

    باغ عروسی رضا با ظرفیت 500 نفر به مدیریت آقای مشهدی علی که آدرس آن در نزدیکی صفادشت شهریار قراردارد در لیست اجاره باغ تالارهای عروسی در شهریار با قیمت مناسب قرار میگیرید دیوارهای سالن پذیرایی باغ رضا با کاغذ دیواری کرم طلایی و دیوارپوش های چوبی و پرده های زبرا پوشانده شده است و صندلی های مبله با جنس چرم با رنگ های سفید و زرشکی در کنار میزهای پذیرایی بصورت ردیفی چیده است جایگاه عروس داماد با سه عدد مبل زیبا و شیک و گلدان های مدرن در وسط سالن عروسی قراردارد. موقعیت قرارگیری جایگاه عروس و داماد در این باغ تالارخوب شهریار کمی بالاتر از مهمانان است تا مهمانان جایگاه را به خوبی مشاهده کنند تزیینات پذیرایی در روی میزها معمولا با گلدانهای شیشه و گلهای رنگارنگ در کنار سبد های میوه و شیرینی قرارمیگیرد البته بخشی از این دکورها با سلیقه عروس دامادها قابل تغییر است نورپردازی و گل آرایی داخل تالار رضا و محوطه حیاط ، همچنین نورپردازی استیج رقص ، فضایی خاطره انگیز را برای مهمانان روز عروسی شما میسازد باغ تالار رضا مناسب جشن ها و مراسم های عقد ، نامزدی ، حنابندان ، پاتختی و عروسی است . همچنین مدیریت محترم تالارپذیرایی رضا در شهریار با بهره گیری از پرسنل مجرب و کارآزموده خود و سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با سرآشپزان حرفه ای یکی از گزینه های خوب برای عروس دامادهایی است که دنبال اجاره باغ ویلا برای عروسی در شهریار با قیمت های ارزان و مناسب هستند کارشناسان سایت دوشیزه در فهرستی که از آدرس و تلفن باغ های عروسی شهریار تهیه کرده است و تهیه گزارشات میدانی از قیمت اجاره باغ ، باغچه ، ویلا ، تالارپذیرایی برای عروسی ، تصمیم گرفتند تالار و باغ رضا در صفادشت شهریار را در کلاس قیمت اقتصادی ، تالارهای پذیرایی نزدیک جاده ملارد قراردهند زوج های جوانی که تمایل دارند مجلس عروسی خود را با قیمت خوب در باغی شیک سمت شهریار و جاده ملارد برگزارکنند .

    در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار رضا - شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65411948 ,09121024594 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار ، جاده ملارد ، 300 متر به سمت صفادشت، دوربرگردان اول- باغ تالار رضا - شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها، مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.

    امکانات


    نقشه


    نظرات ارسالی (1)

    • محمدی از ملارد در تاریخ 1402/2/04
      متن نظر:

      از نظر پذیرایی خوب بود موزیک بسیار عالی وکیفیت غذا خوب ودیزاین زیاد جالب نبود

    ارسال دیدگاه شما


    ثبت مجموعه شما

    باغ های شهریار


    آتلیه های شهریار


    آرایشگاه های شهریار


    جستجو در تالارهای پذیرایی

    انتخاب نوع
    انتخاب محدوده

    استعلام قیمت و درخواست رزرو